piątek, 17 listopada 2017

204 Lila Grey, Business Line Semilac :)

Cześć :) Chce Wam dziś przedstawić kolor z najnowszej kolekcji Semilac- Business Line, kolor 204 Lila Grey. 


 Business Line Lila Grey 204 – elegancka podczas spotkania ze współpracownikami i błyszcząca w towarzystwie podczas wieczornego wyjścia? Dzięki lakierowi hybrydowemu Semilac Business Line Lila Grey 204 to możliwe! Wrzos to szczypta kobiecej delikatności w połączeniu z siłą jej charakteru, która ujęta została w lekkiej szarości. Jak dla nas – nic dodać, nic ująć!

Lakier jest kremowej konsystencji, dobrze się rozprowadza, nie widać prześwitów, wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia. Jest to mój faworyt z tej kolekcji z pośród tych kolorów, które ja mam. Zgaszony, przybrudzony, pastelowy odcień lila z odrobiną szarości. Cudowny! Idealny do wielu zdobień, na poniższym manicure połączyłam go z szarością także z tej samej kolekcji tym razem bez żadnego zdobienia co u mnie jest rzadkością :) Jest to bardzo fajny kolorek nie tylko na jesienną porę.

Nie patrzcie na te suche skórki ^^

Cena to 33zł za 7ml. Dostaniecie go na stronie Semilac.

+swatch

Inne kolorki lakierów Semilac:
000 Lazure Dream- klik
003 Sweet Pink- klik i klik
011 Purple Diamond- klik
014 Dark Violet- klik
015 Plum- klik
016 Grunge- klik
018 Cobalt- klik i klik
022 Mint- klik i klik
028 Classic Wine- klik i klik i klik i klik
030 Dark Chocolate- klik
032 Biscuit- klik i klik
033 Pink Doll- klik
047 Pink Peach Milk- klik i klik
058 Heather Gray- klik i klik
059 Frenach Lilac- klik i klik
074 Perrusian Blue- klik
078 Deep Green- klik
083 Burgund Wine- klik
084 Denim Blue- klik
094 Pink Gold -klik
104 Violet Grey-klik
121 Ruby Charm- klik i klik
123 Szeherezada- klik
128 Pink Marshmellow- klik
131 Lovely Mickey- klik i klik
140 Little Stone- klik
143 Fresh Lime- klik i klik
145 Lila Story- klik i klik i klik
147 Dark Violet in the dark- klik
148 Night Euphoria- klik
150 Hunter Queen- klik
151 Army Green- klik
152 Fuchsia Miracle- klik
153 Red Magnat- klik
190 Powder Beige- klik
205 Blue Grey- klik



Podoba się Wam ten odcień fioletu?

10 komentarzy:

  1. piękne, w każdym świetle ten kolor wygląda inaczej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudowne pazurki ;) Ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny! Super wygląda na takich długich pazurach *.* Ja jeszcze nie mam nic z tej biznesowej serii, ale ma fajne kolorki ;)

    Ja co jakiś czas wracam do tego typu zdobień, fajnie się sprawdzają i nie są trudne do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biznesowa linia bardzo mi się podoba,ale ten kolor chyba nie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny kolor :) Lubię szarość i delikatny fiolet, a tutaj mam to w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolory ma ta biznesowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem wielką fanką fioletów; u kogoś mi się podoba , ale już na soich paznokciach nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny. :) Mam jeden bardzo podobny z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń

:)